C’s pide suspender el Festival de la Sidra de Nava

Nun-yos paez normal qu’un negru gane’l

Concursu d’Escanciadores
Nava

Llamada indignadísima del cabezaleru de Ciudadanos Asturies, Nicanor García (tuvimos que buscar el so nome’n Google porque naide sabía quien yera) porque un negru ganó’l concursu d’echadores de sidra nel Campeonatu del Mundu de Nava.
-“¿Pero cómo se le puede ser eso que le gané un concurso de escanciar sidrita un negro? Eso es una tarea exclusiva para los asturianos de bien, los de la Reconquista, la misa de domingo en Covadonga y la partida en el chigre, perdón, el bar del pueblecito. ¿Qué será lo siguiente? ¿Areces vegetariano? Por favor, no me joder y arreglar esto o pongo como condición para el próximo Presidente del Principado que sólo se presenten asturianos al concurso. Y de paso, que le cambien el nombre a Nava, que suena muy asturtxale, Navita mucho mejor, o Las Navas del Conde Orgaz o algo.
Oye, perdona tengo que dejarte que me está diciendo Cherines que esta vez echó Nivea en las rodillitas”
Y colgó cuando-y tábamos desplicando qu’el ganador ye más asturianu qu’él.
La Guardia Civil, nun tardó n’acercase a Nava a detener a Salvador Ondó, ganador del concursu d’echadores pa pidii los papeles. En viendo qu’en Nava, a partir del cuartu culete, tou dios pierde los papeles, Manolo y Joaquín, pareya de fechu de la Guardia Civil, púnxose a detener a tola plaza naveta aplicando la Llei d’Estranxería, eso sí, dempués de tomar unos culetes.

Quiciabes te preste tamién...